چهارشنبه ۲۳ آبان
مسیر من تا راه تو شعری از ایمان فخار
از دفتر کلاس ا.ول نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ ۱۵:۰۷ شماره ثبت ۵۵۲۹
بازدید : ۱۰۹۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب ایمان فخار
|
تقدیم به حامد زرین قلمی عزیز
و با عرض احترام و تبریک به جناب فکری بزرگوار
من مسیری به زیر باری ها…
مملو از دوده ی سواری ها …
تو مسیری به روی کوهستان
سایه گسترده ی چناری ها …
پشت من زامیاده و نیسان
پیش تو پورشه و فراری ها …
روی تو تکنو می زند خورشید
زیر گوشم جواد یساری ها …
برسرم خاک خشک کهریزک
در کنار توسبزه کاری ها …
بلبلانی، هزار دستانی
نغمه و چه چه قناری ها …
آنطرف نشئگیه پیچک ها …
اینطرف پیچش خماری ها …
***
که این سرنوشته اگر دلخراشه
که راه من و تو همیشه جداشه
شروعت گلستانی از نسترن شه
ولی راه من از جوادیه باشه
انتهای تو کاخ سعد آباد
آخرمن بهشت زهراشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.