سه شنبه ۲۲ آبان
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
میل به سخن ندارم
**
میل به سخن ندارم
میل به چمن ندارم
میل به غزل ندارم
جز گریه من ندارم
**
میل به هیچی ندارم
میل به هیچ کی ندارم
میل به وطن ندارم
میل به ماندن ندارم
**
همه سوکت - دلم سوکت
همه وجود من – سکوت
همه دنیایه من- سکوت
همه فریاد من – سکوت
**
از همه کس بریده ام
از همه چی بریده ام
از دل خویش بریده ام
از خود و خویش بریده ام
**
جز گریه بر لبم نیست
جز اشک و ماتمم نیست
جز حسرو ماتم نیست
جز درد به سینه ام نیست
**
نه باور است -به باورم
نه باوراست- به همره ام
نه باورم که بر ره ام
نه باورم که گمره ام
**
هزارو یک ترانه
دفتر دهم:کلاسپیدها
نام ترانه: میل به سخن ندارم
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/2/2- شنبه- بداهه- س9/30- ا- ت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود ارجمند