جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رعنا ترکمانیان افشار متخلص رها
آخرین اشعار ناب رعنا ترکمانیان افشار متخلص رها
|
اگر امروز دست ها خالی و آسمانِ دلهایمان بیقرار بود ... بدین معنا نیست که فردا و فرداها هم هوا طوفانی، هی ببارد و ببارد... اردیبهشتِ ما هم بهاری میشود... مثل بهشت یاس باران میشود و پر از نغمه ی پرندگان روی شاخسار ... خنده های بجای مانده را پس می گیرد، اندوه جایش را به خوشی ها می دهد، خانه پر از عطر بهار، اردیبهشتی تر از هر اردیبهشت میشود..عطر یاس ...عقاقی ...عطر خاک نم خورده ..
تسلیمِ روزها و شب های بی رنگ و بی شکوفه نباید شد در پس هر قایق به گل نشسته ای دریایی جاری ست... که زیر خروار خروار خاک دانه ای پنهان جوانه میزند، اردیبهشت هرکسی رابطه ی عجیبی با دل و حال دقایقش دارد انگار که چیزی در وجود آدم به دنبال لبخند دوباره بگردد!انگار به دنبال دوباره زنده شدن ...دوباره نفس کشیدن بگردد ...
بی هیچ معطلی در آغوش بکش اردیبهشت را... هرچقدر هم دلگیرباشی ، یک روز اُمید، باغی پر از بهار را به دامنت می اندازد و بهشتی میشود لحظه هایت، بهتر از هر اردیبهشتی...بهتر از هر بهشتی 🌹🌹🌹🌹
رعناترکمانیان افشار متخلص به رها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا ست