گریه عاشق
ا ين آ سمو نم ا مشب ستا ره ا ي ند ا ره
ا بــريه و د وبــا ره بـنــاي گـريـه دا ره
من موندم و د ل من كه بي پـنـاهـه بي تو
قـَسم به عشق پا كت روزم سياهه بي تو
بجز گُـل جُــــدا يي گُــــلي ندا رِه بـاغـم
شـب كـه مـيـشه غَـماي عا لم مياد سراغم
د يـــونــتـم مـيد وني د يونه ي د يـــونه
هَـر كي منو ببينه ا ز چشم من مي خونه
د لم خوشه تو! ميخواي براي تو بخونم
دِ لم خوشه تو ميخوا ي كه عا شقت بمونم
مـيگـن تـَمـُومِ شَب رو خـُـدا خـُدا ميكني
يا دِ دِ لِ مَنــم با ش وقـتــي دُعــا مي كني
ميگن كه عاشق اونه كه روز وشب نداره
بِجـُز حد يثِ عِـشقـت چيزي به لب نداره
ميگـن سئوا لِ عا شق تـُو غربتِ صداشه
ميگن كه اِ ستِجا بَت تـُو مَتنِ گريه هاشه
تو هـَـر كُجـا كه با شي د ل مَنـَم باها تِــه
رفــيـقِ شا دي تــو شَـريك ِغصّه ها تـه
بِجـُز تُـو و يا دِ تـُو كـاري د يـگـه ندا رَم
َبراي بـا تـُو بود ن روزا رومي شـُمارم
محمد علي جعفريان (عاشق)-29/5/1381
آوای دلتون شاد