جمعه ۲ آذر
روسپی شعری از دنیا حریفی
از دفتر بارانه های دنیا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۵۴۷۲۶
بازدید : ۱۵۰۵ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
رسم دنیا این شده من التماست میکنم تو میروی
بر که گردی التماسم میکنی من میروم
عشق و رویا هر دو یک معنا شده در این دیار
دوستت دارم شده لفظی عیان لفظی گران
هر عیارش قیمتیست از جنس تن
هر عبارت یک عدد با عشقِ کم
ای امان و ای امان و ای امان
ای امان از دست این تیر و کمان
تیراندازِ ماهر میزند دافی به تور
دافِ زیبا هم نداند خفته در اندامِ گور
میکند هی شیطنت های مداوم میشود آخر عروس
میرود داماد همان شب از کنارِ نو عروس
صبح به هنگام از میان پیچ و تاب این پسر
دخترک بغضی بزرگ میپرود درونِ سر
میشود زیبای خفته اینچنین است فاحشه
آن پسر چه او از این آشفته چیزی یادشه؟
دخترک مقبول میگردد به نام روسپی
آن پسر اما توانسته که باشد روسپید؟
چرخ گردان هی بچرخد دخترک رسوا شود
چرخ گردان باز گردد آن پسر بابا شود
دخترک خسته ز نامردان شهر توبه کند
دختری زیبا کنار شهر آواره شود
این همان فرزند آن مرد به ظاهر مرد نیست؟
این برای آن پدر یک ننگ نیست؟
چرخ گردان هی بچرخید و پدر رسوا شده
دخترش همبسترِ ابلیسو او تنها شده
کارما شوخی ندارد در جهان این را بدان
چوبِ این بی حرمتی ها بر پدر القا شده
دنیــــــــــا حریفــــــــــی فروردین ۹۶ بداهه
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و سپاس از حضور همیشگی شما | |
|
بانوی عزیزم ممنونم از انرژی و وقتی که برای بنده حقیر گذاشتید درود بر شما | |
|
درود بر شما جناب اسدزاده عالی بود ممنونم | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
ممنونم | |
|
درود بر شما و تشکر | |
|
قابل تامل و قابل تحمل بود و,,دیگر هیچ | |
|
حق با شماست ممنونم | |
|
مرسی که هستی دوست مهربانم | |
|
درود بر شما و ممنونم | |
|
درود بر شما بداهه زیبایی بود سپاس | |
|
نرگس عزیزم مرسی که هستی | |
|
ممنونم دوست خوبم | |
|
مرسی فریبای مهربان | |
|
درود بر شما | |
|
سلام و ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
::::::::::
می دود
در کوچه پس کوچه های
شهر
هراسناک است و
مضطرب
در کمین یک نگاه!؟
سیراب از جرعه های غم
به دنبال سینه ای باز
خنجری در مشت
سرومه ائی در چشم نه!
کویری خشک
کشیده شده
دور
چشمانش!
افسردگی
اهداف و آرمانش
مو های سرش
همچو بوته ای خشک
نه بادی نه نسیمی
تا شانه زند
گیسوانش.
در انتظار یک اشاره
حیرانست
کسالت و افسردگی
بر گردن هوادارانش
آری.. این روسپی دوره گرد
خود شیطان است.
2010 لند-انگلستان