دوشنبه ۵ آذر
من هم شعری از مهدی بروجردی رسا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۵۲ شماره ثبت ۵۴۵۷۶
بازدید : ۱۰۰۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مهدی بروجردی رسا
آخرین اشعار ناب مهدی بروجردی رسا
|
✅🌹درنگی کرده بودم کاش در بزم جنون من هم
لبی تر کرده زان صهبای جام پرفسون من هم
هزاران کام در راه است و دل مشتاق و من حیران
که ره چون میتوانم یافتن سوی درون من هم🌹
🔅رهبر معظم انقلاب 🔅
🔹این بنده هم در استقبال به دو بیتی مولایم ابیات زیر را انشاء نمودم 👇
✅چو نیک اندیشه کردم باخودم دیدم به این مقصود
باید از سبک بالی رسیدن لاجرم من هم
اگر صادق شوم با خود درونم را کنم کاوش
همی بینم که در بند همین جسم و زمین گیرتنم من هم
پس انگه نیک دانستم اگر خواهم رها گردم
جهادو هجرتی باید بسوی قبله فطرت کنم من هم 🌱
|
نقدها و نظرات
|
درودها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک