يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
دست هایم بوی گل می گیرد و بوی غزل
با حضورت می دهد ،دنیای من طعم عسل
عاشقت هستم، دلیلش را، نیا، از من نپرس
مُهر خورده در گِل قلبِ من از،روز ازل
ابرهای پنبه ای، عطر تو را پر کرده اند
در درون شیشه های آسمانی یک بغل
قوم چنگیز است چشمان تو یا قوم سزار
از برایم می گذاری، خواب خوش حداقل؟؟؟
دفتر اسناد رسمی، نام ما را ثبت کرد
عاشقانه های ما، حالا شده، بین الملل
دوستت دارم و می دانم که میلت با منست
تازه کن حال و هوایم را، نکن با دل جدل
ریختم موجودی قلبم به پایت، با رسید
این غزل، گردیده در چرخش، شده برج زحل
میسرایم ماندنت را، شعر هایم را بخوان
با نوای دلکش حی علی خیر العمل
نجمه_طوسی_تینا
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد گرامی جناب آقاى اقتداری با حضورتان خوشحالم کردید. سال نو مبارک باشد. حتما موقع به روز رسانی سایت ارسال کرده اید. از شما درخواست می کنم مجدد نقدتان را ارسال فرمایید. با تشکر فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده (ملحق)