رفیق بیژن و سامی و منصور،رفیق کامی و هوشنگ و تیمور
محمد صالح منصوری نور
همیشه عینکش پیداست حتما ، هم از نزدیک نزدیک و هم از دور
محمد صالح منصوری نور
برای دکتری مغز مانده است ،سی و هفت هشت سالی پشت کنکور
محمد صالح منصوری نور
اگر حرفی زد و جوک گفت باید شود حرفش ز بیخ و ریشه سانسور
محمد صالح منصوری نور
کمی جوگیر و یک کم پر افاده، کمی تا قسمتی مغرور مغرور
محمد صالح منصوری نور
مسلمان در مسلمان است و قاری، ولی گاهی به فکر ساز و سنتور
محمد صالح منصوری نور
همیشه در زد و بند سیاسی است،شود جزء سران تاپ و مشهور
محمد صالح منصوری نور
هم هافبک ، هم دفاع ، هم خط حمله ،کمی بالاتر از نور علی نور
محمد صالح منصوری نور
همیشه با سعید اکله دارد، جدال و کل کل و دعوای ناجور
محمد صالح منصوری نور
ولی با من که دعوایی ندارد، نمی دانم که خوبم یا که پرزور
محمد صالح منصوری نور
سرش توی کتاب است و گمانم ، بماند توی آن از مهد تا گور
محمد صالح منصوری نور
تقلب گفته او بر ما حرام است، ولی خود گاه گاهی هست مجبور
محمد صالح منصوری نور
زیادی عاشق شعر است و شاید که با سعدی شود در حشر محشور
محمد صالح منصوری نور
ولی از شعر چیزی حالیش نیست و اصلا هم نباید هی زند زور
محمد صالح منصوری نور
مکن پشت سرش غیبت که دارد خطر چون چوب اندر لانه زنبور
محمد صالح منصوری نور
اگر روزی رسید این شعر دستش،یمیت الشاعرٌ ابصاره کور
محمد صالح منصوری نور
همیشه می توان از دوست گفتن ولی اکنون برایم نیست مقدور
محمد صالح منصوری نور
محمد عزیزی کلهری
خرداد 1395 بهکندان
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده (ملحق)