شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
قصرِ خموش ........
................
آه که ............
کربلا را
قصری ست
شاهِ شوکت نفَسِ این کاخِ گنبدزَر
نه که بر کرسیِ آن بنشسته .....
نه که فرمانهایش ....
بر در و دیوار ِ سلطنتش حک گشته ....
نه ...... نه .................
بلکه آرام و خموش .....
جان ستمدیده برِ کنگره یِ تلّ ِ همین خاکِ تب چیده گلو .....
نه که افسر بر سر ...... نه .....
که تنی چاک به چاک و بی سر .......
گرم ِ دیداری و دلداری ِ
کفترهای فقرپَر است .............
🌷دیدِگان دریانگارند از نَفیرِ این حقیقت :
هَر عوالِم وامدار از قلب ِ دریای حسین (آب)🌷 ..........
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب و احترام استاد ارجمند سید عزیز
عید برشما وخانواده ی عزیزتان مبارک 🌷
سپاسگزارم استاد ارجمند به همچنین الهی که سالهای متمادی خیر و نیکی و سعادت و دلخندانی های مستدام نوربخش زندگانی تان باشد الهی آمین
گر که لبخند به دل مهمان شود عیدِ مانا نفَسِ انسان شود بداهه
درپناه حق سلامت و دلشاد و سربلند بمانید 🌷🌷🌷 | |
|
سلام نازنین بانو از دستان بهشتی اش شراب عشق بنوشید الهی آمین یااباعبدالله الحسین ع روزت مبارکالاله بانو عزیز خواهرم | |
|
سلام سپاسگزارم عید شماهم مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده (ملحق)