جمعه ۲ آذر
مست و هشیار شعری از سیدابولحسن هاشمی
از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۵۴۴۱۵
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سیدابولحسن هاشمی
آخرین اشعار ناب سیدابولحسن هاشمی
|
گفتته بودی که شوی مست وهشیارم کنی......................من زهشیاری تو مست ومد هوش شدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.