چهارشنبه ۱۶ آبان
از خطوطم بی تفاوت بگذری شعری از زهرا مودب ، غزال
از دفتر اشک غزال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۵۳۶۸۰
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر زهرا مودب ، غزال
آخرین اشعار ناب زهرا مودب ، غزال
|
با خبر گشتم که یکشب دفتری
با قلم گفتا به صد افسونگری
جان به قربان قد و بالای تو
با خودت ما را کجاها میبری؟
گاه با مستی به روی صفحه ام
میکشی تصویری از حور وپری
گاه با دلتنگی و چشمان خیس
ناله ها سر میکنی از هر دری
می نشیند بر دلم ماتم اگر
از خطوطم بی تفاوت بگذری
پاسخش آمد قلم ،،ای با وفا
ای که ما را مامنی و بستری
میکشم نقش دلی بر صورتت
چون نگین بر حلقه انگشتری
بر تن رنجور من هرگز مکن
زیر چشمانت، نگاه سرسری
عشق بازیها تو با ما داشتی
ای خط چشمت نماد دلبری
گرچه نازت را به جانم میخرم
لیک میدانم ز بامم می پری
جوهرم پس میزند روزی اگر
مهربان باشی به یار دیگری
زهرا مودب ، « غزال»
همراه با سلام و عرض ادب و احترام محضر تمامی عشاق قلم طلایی اهل دل و قلم و
مدیریت معظم و محترم سایت وزین شعر ناب
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از نگاه شاعرانه شما دوست گرامی | |
|
عالی نگاه شماست...ممنونم از لطف شما | |
|
ممنونم از توجهتون | |
|
ممنونم دوست عزیزم | |
|
سپاس گذارم استاد از توجهتون | |
|
زیبایی در نگاه شماست گرامی | |
|
ممنونم از حسن توجهتون گرامی | |
|
ممنونم عزیزم از محبتت....خوشحالم از بودن در جمع شما عزیزان | |
|
سپاسگزار و ممنونم ار حسن توجه شما ... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
عالی بود