چهارشنبه ۱۶ آبان
دیر وقتی ست دلت معبد دلتنگی هاست شعری از زهرا مودب ، غزال
از دفتر اشک غزال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۱۹ شماره ثبت ۵۳۷۰۲
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر زهرا مودب ، غزال
آخرین اشعار ناب زهرا مودب ، غزال
|
مطلع دلکش و ناب غزل مکتوبم
نازبالای مسیحا دم ، شهر آشوبم
/
منم آن موج پریشان و پر از بی تابی
که سرم را به سر صخره ی غم میکوبم
/
گرچه از جور زمان سهم رقیبان شده ای
بازهم در قفس سینه تویی ، محبوبم
/
قصه ها بود به قوس و قزح چشمانت
که نموده ست چنین جاذبه اش مجذوبم
/
دیر وقتی ست دلت معبد دلتنگی هاست
که به مژگان زدلت غصه و غم می روبم
/
ای نیاز دل و ای ناز طبیبانه ی عشق
پیش چشمان تو من شاعره ای مصلوبم
غزال
|
نقدها و نظرات
|
سپاس دوست گرامی ام | |
|
سپاس مندم از لطف شما | |
|
ممنونم از لطف شما | |
|
ممنونم از توجه و خوانش شاعرانه شما | |
|
سپاس مندم استاد | |
|
سلام شاعر گرامی ...سپاس از مهر و محبت شما | |
|
ممنونم لیلای پرمهرم ....دوست عزیز نگاهت زیباست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مانند همیشه موفق باشید