پنجشنبه ۱ آذر
مترسک شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۵۳۴۰۸
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
مترسک میگذارم در کنار مزرعہ اما
نه بذری میشود سبز و نہ لطفی می شود برما
در اینجا ابر باران زا دلش پاشیده شد از هم
که کیک زرد ارباب جهان هرگز نبیند نم
ز بن دندان درد آلود چندین سالہ را کندم(انرژی هسته ای)
پس از این من بہ حَنظل ها دوباره دل نمی بندم(امریکایها ونوکرانش)
ت تق تق تق ت تق تق تق زبان دیپلماسی شد
نثار شعلہ ای روشن فقط تیر خلاصی شد
به روی دوش افکارم سوالی ساده لم داده
که خرمن را چرا بیگانہ وعده بر دلم داده
#زارع
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام علیکم دوست عزیز جناب پارکی خوش امدید سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر فرهمند
جناب حسن زارع
مترسک میگذارم در کنار مزرعہ اما
نه بذری میشود سبز و نہ لطفی می شود برما
سلام