جمعه ۲۵ آبان
عروس شعری از زهرا حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۵۴ شماره ثبت ۵۳۴۰۵
بازدید : ۴۲۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسینی
|
من اگر عروس کسی شوم
عروس آیینه ها میشوم...
تردیدها را میشکنم...
عروس مهربانی ها میشوم...
من اگر عروس کسی شوم
عروس قافله ها میشوم
عروس قصه ی ناتمام
من عروس ثانیه ها میشوم...
****************************************
چه فرقی دارد که من
عروس کسی شوم یا نشوم....
وقتی همه دم، قلب و روح
و روان و هستی من با تو باشد...
اگر عروس دیگری هم شوم
تو کفر نگو نمرود مشو
بتخانه بنا مکن
که خدا هم عاشق بوده....
او از بر خدا رفته ...
خدا را تنها گذاشته...
خدا هم قلبش شکسته... مثل من مثل تو...
پی نوشت: دیروز شعرای افغان زمین در صفحه ی مجازی چالشی شروع کردند که بیت اول اینگونه بود:
"تو اگر عروس کسی بشوی"
من هم به این چالش دعوت شدم و اینگونه جوابی نوشتم.
ممنونم از حضورتان مهربانان
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما مهربانو مقدمتان گلباران | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر شما ممنونم | |
|
درود بر شما سبز باشید و سپاس از حضورتان | |
|
درود بر شما شاعر گرامی همیشه سبز و مانا باشید | |
|
درود بر شما سبز باشید | |
|
درود بر شما بانو باقری سبز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.