چهارشنبه ۱۶ آبان
دروصف خدا شعری از حلیم نژند
از دفتر رنگ شکست نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۲۹ شماره ثبت ۵۳۳۹۰
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب حلیم نژند
|
دروصف خدا
پـــــــــروردگار، هیچ شکی نیست احدی
تعین نمیـــتوان بـه رحمــــــــانیتت حدی
تـــــــــــو از زمان جهل رهانیدی بندگان
تـــــــــــو از زمین سهل نعمات سرکدی
مارا تـــــــــــــوان نیک نمایی و خیر ده
نـه آنـکه فعل ذشت و خیــــــانت وهربدی
از تـــــــوست میتوانی رهانی زمشکلات
از تــــوست توان دور نمودن ز راه سدی
نه برتـــــو میرسد زموجودی یک ضرر
از اشرف مخلوق نه از دیـــــو و هم ددی
دانسته ایم که هستی همیشه تــــو مهربان
ایــن را ثبــوت میکنـد گفتـــــــار احمدی
جــزتـــو نداریم یاور و یاری به دوجهان
جـز تـــــــــــــــو نتواند کسی بـــه مددی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی زیبا ست