شنبه ۳ آذر
حريم دل شعری از علیمحمد پناهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۵۳۳۷۰
بازدید : ۴۶۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب علیمحمد پناهی
|
آرام ؛ در حريم دلم پا گذاشتي
دل را در اين خرابه ولي ؛ جا گذاشتي
مي خواستي ز عشوه به آتش كشي مرا
آتش زدي دلي كه در اينجا گذاشتي
صد دل اسير شور غزل خواني من است
بيهوده دام در ره عنقا گذاشتي
رفتم دگر ز كوي تو از بي وفائي ات
خود را در اين ستمكده تنها گذاشتي
اين دل ، اگر كه سوخت ؛ و خاكستري نماند
پايان آتشي است كه بر جا گذاشتي
حالا تو مانده اي و دل زار و بي كسي
اشكي مرا به وسعت دريا گذاشتي
عليمحمد پناهي
|
|
نقدها و نظرات
|
از نظر لطف همیشگی شما سپاسگزارم بانو درود بر شما | |
|
سپاسگزارم از شما لطف دارید درودها | |
|
سپاسگزارم دوست عزیزم موفق باشید درود بر شما | |
|
درود بر شما سپاسگزارم پایدار باشید | |
|
ممنون از شما موفق و سلامت باشید درود | |
|
سلام و ممنون از نظر لطفتون پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودها
بسیارزیبا بود
درکانال سایتمون هم گذاشتمش