نویدعشق وخوبیه نگاه گرم وروشنت
کمی کنارمن بشین چه حس خوبه بودنت
♡
ستاره های آسمون،نشونی تورومیدن
شاید تورویاهای دور،من وتوروباهم دیدن
♡
چشیدن نگاه تو،توآسمون بارونی
یه آرزوی محضه که شایدخودت نمیدونی
♡
بهم می گفتی ماه من،آروم نگیر بدون من
گمون نکن آروم میشه ،نه قلب بی نشون من
♡
می گفتی قلبمومیخوای ولسه گرفتن نفس
شاید که قسمتم بشه برات بشم یه همنفس
♡
چه شوق بی مثالیه تواوج شب کنار تو
گپی زدن برای اون نگاه بی قرارتو
♡
یه جمله ی دوست دارم،یه قلب خوش،دل رها
پرنده ی دلامونویه آسمون بی انتها
♡
یه آرزوی خفته ومه غلیظ این مسیر
سکوت وشب،چراغ وتب،دلی که شدزدنیاسیر
♡
تولحظه های آخرم،کمی کنارمن بمون
نگابکن توچشماموغماموازنگام بخون
♡
عزیزلحظه های من،کجابرم بدون تو
به باغ خاطرات من،آتیش زده نشون تو
♡
به بغض وحشی وعمیقامون نمیده قلبمو
بگم دووم دردمو،بگم تموم حرفمو
♡
نفس شده صدای توبرای قلب خسته ام
اسیرفصل هجرتم به عاشق شکسته ام
♡
تونازنین من شدی توفصل بی صدای من
توآخرین صدای من،عزیزبی ریای من
♡
اگرچه بی توزنده ام ولی نفس نمی کشم
فقط خدا میفهمه که بدون توچی میکشم
♡
یه وخ دلم میخوادبگم،بیابه اون روزای خوب
به فصل عطرعاشقی،به جمع عاشقای خوب
♡
ولی میترسم ازسقوط،کناردل روباختنا
تهش که سوختنی شدیم،باپیچ وخم هاساختنا
♡
حکایت دلم شده حکایت خزون وبرگ
یه روی زرد وبی رمق به سرزده هوای مرگ
♡
نمیدونم چی پیش میادخداکنه نباشه غم
فراموشت نمیکنم فراموشم نکن توهم
♡
توراس میگفتی عشق من،به قول توچه بد شدم
توامتحان عاشقی فقط منم که ردشدم
♡
توقلب پرترانه ام،میگم ترانه های غم
کجای قصه ی منی نمیدونی... نمی دونم...
ترانه زیبایی است