چهارشنبه ۱۶ آبان
قمار ژرف شعری از حلیم نژند
از دفتر رنگ شکست نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۵۲۹۰۶
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب حلیم نژند
|
قمار ژرف
پرده ی شرم را زخود بردارو با من حرف بزن
دیگرش بگذار هرچی است یکی را صرف بزن
آسمان شو در دل من ابر شو در خاطرم
میده میده پاین بیا روی بامم برف بزن
رقص را از موج بیاموز اینقدر آرام مباش
باد شو طوفان شو بعد ظرف را بر ظرف بزن
در مجلس من بنشین سطرنجی مفکوره کن
شرط بند با قطعه ی من یک قمار ژرف بزن
باخودت سازی و آهنگی به فریاد میکشی
لطف کن بر حال من چنگی هم این طرف بزن
خواهی گر من را بلی گو ور نخواهیــــیم نخیر
یک نشانی سبز بگذار یا چلیپای شنجرف بزن
حلیم نژند
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از محبت و نیکویی شما بزرگوار صحبت پارکی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.