جمعه ۲ آذر
سرمشق شعری از مریم باهنر
از دفتر کهربا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ۱۸:۳۲ شماره ثبت ۵۲۷۰۴
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مریم باهنر
|
سبز شو در قلب من،شعرشکوفان میشوم
در کتاب قصه ها فصل زرافشان میشوم
میدرخشد دردوچشمت شب شفقهایشمال
من تو را آیینه ام،دریای الوان می شوم
عشق می آموزد و دلبر همان سرمشق هاست
سر به زیری میکنی ،جریان ایمان می شوم
وایاگر گرمایدستت اینزمستان هم...ببین
داغ در دل هست اما، من که داغان میشوم!
تونباشی بوینان هم دودهای خاکستریست
در کنار فیل غم ها مثل فنجان می شوم
خط صافی میشود طرح "نواراحساس"من
بر خیال عاشقی هم خط بطلان می شوم
#مریم_باهنر
۹۵/۱۰/۱۱
...
ویرایش شده در ۲۸دیماه۹۵
|
|
نقدها و نظرات
|
درود | |
|
درود بر شما سپاس | |
|
درووود،ممنونم | |
|
سلام تشکر از لطف شما | |
|
سلام و درود بر شما ممنونم از توجهتان | |
|
سپاس | |
|
سلام بزرگوار،بنده هم همیشه گزینه نقد رو میزنم متاسفانه این بار فراموش کردم بسیار خوشحال میشم اگه لطف کنید و نقد نمایید | |
|
درود بر شما ممنون از محبتتان | |
|
درود و سپاس پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبابود