جمعه ۲ آذر
پاییز من شعری از هانیه چاووشی
از دفتر برای تو نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۵۲۱۸۶
بازدید : ۵۴۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب هانیه چاووشی
|
اهلِ کوچه های پاییزم
خانه ام قبله ی تری دارد
آذر از چشمهای من جاری ست
مهرآبان کمتری دارد
ماه من بر مدار آه مي چرخد
خسته از این حلول تکراری
پشت ابرها نشسته خورشیدی
که ندارد خیال بیداری
این حوالي غروب غمگینی
روی دستان ِباغ،تب کرده
حجم سنگینی از سیاهی ها
روزها را اسیر شب کرده
با من آهسته تر قدم بردار
قابِ دنياي من ترك دارد
سيب سرخي كه مادرم چیده
حکمِ تبعیدِ تا ابد دارد
آسمان اي قبيله ي سرگردان
لهجه ات را دوباره آبي كن
زردم از خاطرات باراني
در هوايم بهار جاري كن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این حوالي غروب غمگینی
روی دستان ِباغ،تب کرده
حجم سنگینی از سیاهی ها
روزها را اسیر شب کرده
درود بانوی عزیزم
بسیارزیبا وشاعرانه بود