جمعه ۲۵ آبان
من امشب پايِ محرابت نمازِ شكر مي خوانم شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۵:۴۷ شماره ثبت ۵۲۰۷
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
من امشب پايِ محرابت نمازِ شكر مي خوانم
تو ميداني كه با چشمانِ تو بيدار مي مانم
سَري بر مهر تو دارم ، لبي بر ذكر لبهايت
خدا خود خوب ميداند ، تو هستي دين و ايمانم
تمامِ واژه ها امشب ، زِ معراجِ تو مي آيند
كه اينگونه پر از شعرم ، به چشمان تو مي مانم
غزل مي بافم از مويت ، براي صبحِ فردا تا ...
بپوشانم به خورشيد و ... تو را در اوج بنشانم
پر از بويِ بهشت است اين غرلها كز تو مي گويم
در انهارِ تو جاري شد ، روانِ طبعِ ويرانم
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.