يکشنبه ۲۷ آبان
دلا شعری از مهیار سحرخیز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۱ شماره ثبت ۵۲۰۶۸
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهیار سحرخیز
|
دلا از دام این دنیا رها شو
نوایش را رها کن بی نوا شو
دمی از خاک پستش پر بگیرو
سعادت سایه ای همچون هما شو
بنوش از عشق و خود مستانه تر شو
لبالب چون که گشتی با خدا شو
صدایی خوش به گوشت دارد عالم
صدایش را رها کن خود صدا شو
دوچندی سر به خاکستر نهادی
کنون بر خیزو یکدم در هوا شو
به تاریکی گذر شد روزگارت
کنون در آسمان ها مه لقا شو
جهان افسون و هم افسانه دارد
تو تنها عشق را با دل گوا شو
ندارد زاهد از ما گر دلی خوش
تو از زندان او آخر رها شو
تو گر زخمی این تزویر زهدی
تو مرحم باش هم بر خود دوا شو.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.