چهارشنبه ۱۶ آبان
نفس درد شعری از حلیم نژند
از دفتر رنگ شکست نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ۰۰:۰۸ شماره ثبت ۵۲۰۱۵
بازدید : ۷۹۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب حلیم نژند
|
نفس درد
ستاره می چینم از درد بــــــــــــــا چی آسانی
گلایه میکنم از مرد بـــــــــــــــــــا چی آسانی
همــــــــــــــان مردی که اندر دل منش کشتن
همان مردی که بـــــا رنگ زرد با چی آسانی
غرور و عاطفه اش را در عاشقی کردنــــــــد
چی ساده ساده پـــــــامال فرد بــــا چی آسانی
پریـــــــدند از همه اعضای او نشاط چو مرغ
نشسته بــــر رخ او خاک و گرد با چی آسانی
میـــــان زنـــــــــدگی و مرگ در ستیز زمین
یک بـــار دست کشید از هر نبرد با چی آسانی
که چون به جان و دلش شیمه ی نمانده بود باقی
فضای روحش را تسلیم کرد بــــــــا چی آسانی
حلیم نژند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست