سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دخترلر

    شعری از

    فضل الله آبشنگ متخلص به شاعر روستا دوست

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۹:۰۳ شماره ثبت ۵۱۹۸۲
      بازدید : ۵۰۵   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فضل الله آبشنگ متخلص به شاعر روستا دوست
    آخرین اشعار ناب فضل الله آبشنگ متخلص به شاعر روستا دوست

    ای آهوی زیبای ایلم لر
    ای نایاب ای گوهر و در

    تو نزد شاعر تک دختری
    از دخترای گیتی سرتری

    آنگاه که مردم رفتم به گور
    باز تو را میخواهم ای هور

    خدایا سپاس از این نعمت
    که گوهری شدبه لر قسمت

    در زیبایی نداری تو نظیر
    دختر همه را کردی اسیر

    این گوهر انداختم به دام
    زنجیر زد به دست و پام

    دختر لر به بلندای چناری
    در زیبایی به سرخی اناری

    هر آنکه کردت یک نگاه
    محو تو شد ای هور وماه

    ای که بسان شکر شیرینی
    تو جدای از گیتی و زمینی

    تو زیبایی ز صورت وسیرت
    شاعر لر دارد روی تو غیرت
     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۸:۲۷
    سلام و درود بر شما و قوم لر مرحبا خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ۰۱:۵۳
    درود گرامی
    بسیار زیباست
    خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۴۹
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    درود
    بسیارزیبا بود خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    عباس وطن دوست
    پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۴۰
    ....

    سلام و عرض ادب بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید

    .....

    خندانک درود بر شما خندانک
    باقر رمزی ( باصر )
    پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۶:۰۶
    خدا را نمیتوان تعریف کرد
    و آن خدایی که من تعریف میکنم
    خدا نیست خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    باصر
    درود بر شما بزرگوار
    اندیشه نابتان کماکان ناب باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0