نرگس چشم _ من تویی نرگسی
**
نرگس_ چشم _ ما تویی نرگسی
نرگس _ مست ما تویی – نرگسی
زیبنت _ باغ_ ما تویی – نرگسی
چشم و چراغ_ ما تویی- نرگسی
**
منتظر_ چشم توام نرگسی
خادم _ دو چشم توام نرگسی
بیداری و خواب ما تویی نرگسی
خواب و خیال ما تویی نرگسی
**
نرگس مست شیرازم نرگسی
نرگس مست چشمانم نرگسی
نرگس رویایه هام تویی نرگسی
نرگس بستانم تویی نرگسی
**
می میرم مو زنده میشم به عشقت
میخوابم موو بیدارم می شم به عشقت
جون میگیرم و جون میدم به عشقت
زنده میشم و می میرم به عشقت
**
به کی بگم اسیر شدم به عشقت
به کی بگم اسیر شدم به چشمت
به کی بگم که سوز شده به چشمت
به کی بگم که پیرشدم به هجرت
**
به کی بگم مرثیه دلم رو
به کی بکم من درد هایه دلم رو
به کی بگم من راز این دلم رو
به کی بگم رازهایه سینه ام رو
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپید ها)
نام ترانه: نرگس چشم _ من تویی نرگسی
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/9/7- بداهه- تقدیمی
ترانه زیبا و دلنشین