جمعه ۲۵ آبان
گفتي كه تا دم نزنم شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۵۴ شماره ثبت ۵۱۷۷
بازدید : ۶۲۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
اسم تو وقتي كه مياد
ميخوام از حالت بدونم
تو كه مي چرخي تو دلم
آتيش مي افته به جونم
ياد تو وقتي كه مياد
از ياد تو حتي هولم
ببين چي ميشد كه اگه
پيشم بيايي تو گلم
ميخوام ببينم نگاتو
كه داري لبخند مي زني
بهم ميگي كه عزيزم
توي دلم پيش مني
تا هر زمون كه من باشم
تو هم هنوز در يادمي
ميگذره با تو لحظه هام
پيشم ميشيني هر دمي
وقتي دلم رو مي بري
عشق به روحم ميدمي
زخم تو داره اين دلم
در عين حال كه مرهمي
پنهون نمودي روي خود
چه ميكني با بوي خود
تو يه گلي كه مي زنم
تو رو به روي موي خود
تير زدي به سوي من
زخم تو داره بدنم
درد مي كشم از دست تو
گفتي كه تا دم نزنم
قايم نمودي روي خود
با يه سفر تا به ابد
نگاه من به سوي توست
درونه نيل توي سبد
سلطان عشق 10/11/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.