جمعه ۲ آذر
تعبیر عشق شعری از حلیم نژند
از دفتر رنگ شکست نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۵۱۶۳۴
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حلیم نژند
|
تعبیر عشق
عشق یعنی کوزه ی بی آب و خشک
عشق یعنی بوی خوب عطر و مشک
عشـــق یعنـــی ســـبزه ی بیهوده سر
عشق یعنی چشم کـــور و گــــوش کر
عشق یعنی آسمان رعد و بـــــــــــرق
عشق یعنی دود سگرت بــــــوی زرق
عشق یعنی راه سخت و سنگ و سرد
عشق یعنی کار بخت و جنــگ و درد
عشق یعنی کــــوله بـــــــــــــــار آتشی
عشق یعنی بــــــــار غم بر پشت کشی
عشق یعنی سادگی خوش بـــــــــاوری
عشق یعنــــــــــی حکم بــیجا داوری
عشق یعنــــــی چرت و فکر مشوشی
عشق یعنــــــــی بـه سختی نفس کشی
عشق یعنــــــــی هستی را خداحافظی
عشق یعـــنی مـــرگ را محـــــــافظی
حلیم نژند 28 08 1395
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
عشق یعنی بارگاه کربلا
عشق یعنی خاک پاک نینوا