سه شنبه ۲۹ آبان
جای خودت باش شعری از لیلا باباخانی (سما الغزل )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۲۱ شماره ثبت ۵۱۶۳۳
بازدید : ۱۱۴۵ | نظرات : ۶۵
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
دلم اینبار بیا جای خودت ،جای خود ت باش
بگذر از همه دنیا ، همه دنیای خودت باش
تا به کی دیدن تصویر محالات و خیالی
بشکن آینه ها را به تماشای خودت باش
دل من !با دم عیسایی این شعر در آمیز
خرق یک معجزه کن ،روح مسیحای خودت باش
نکند سفسطه بافی کنی و جا بزنی هان !
همه رویای تو دارند ، تو رویای خودت باش
سیب ممنوع نگاهت دل پر وسوسه را برد
بکن از عالم و آدم دل و حوای خودت باش
کم نیاور ته این کوچه به بنبست رسیدی
تکیه کن بر دل خود، همدم و هم پای خودت باش
چه کسی بهتر و دلسوزتر ازتو دل من !
تو فقط جای خودت ، جای خودت ، جای خودت باش
لیلا باباخانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سیب
ممنوع
دلم ؛
زمین
جای خوبی
برای تو نیست!
همان خودت باش.
که هزاران مار
خوش خط و خال
یکی مثل گیسوی
سیاهت نیست. بداهه
تقدیم شما با مهر