جمعه ۲ آذر
خلوت یاد شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۲۲:۱۲ شماره ثبت ۵۱۶۱۵
بازدید : ۹۲۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
باسلام چند شب پیش ساعت دو بامداد در خانه قدیمی که محل تولدم بود برای آبیاری رفتم آب را به باغ بستم وبه خانه رفتم که پر بود از یاد ها از مادر بزرگ وپدر بزرگم مهربانم که امیدوارم درآرامش ورحمت ومغفرت باشند واین اثر به ذهن متبادر شد ونوشتم:
امشب به نوای دل قلم می رقصد
در دفتر یادها الم می رقصد
در سایه تب دار قدیمت مادر
از عمق سکوت خانه غم می رقصد
در صورت صوت توشدم تا به سحر
درشروه یاد، چشم نم می رقصد
در ناز ترین بستر ایام قدیم
بالشت پر و چشم ترم می رقصد
درآرامش خود ،گوش به صوتت مادر
درغصه ی قصه ات شبم می رقصد
درچشم وچراغ وباغ آیینه تو
در خانه ی خلوتت لبم می رقصد
علی ناصری95/8/20 ساعت 3 بامداد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح شان شاد