شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهارک (دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب بهارک (دختر پاییز)
|
مرا با خود ببر
تا رویاهای ابی
تا مرز جنون
ودیوانگی یک شب سرد
شب ...ارغوانی
سکوت شعرهایم
ستاره میخواهد دلم
زیر پاهایم,
گریه سر می دهند
برگهای نارونها
پلکهایم را می تکانم,
بغض می کنم
و میسپارم ب شب
دستهای تنهایی ام را
و خواهی امد
بگو چه کنم ثانیه های انتظار را ؟
تو را ب زندگی میخوانم
اگر بیایی...
|
نقدها و نظرات
|
زیبا بانوی احساس .... این شعرم برا پدرم گفته بودم.... مهرت را سپاس .. دوستت دارم.. زیبای احساس.... ....... ...... | |
|
خدا رحمت کند پدرتان را! پنجشنبه است: نثار روحش فاتحه ای با صلوات می فرستم. روحش شاد@ | |
|
سپاسگزارم.... استاد.... بانوی نازنینم... خدا وند ابی..رفتگان همه رو بیامرزد.... مهربانیت را سپاس... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برگهای نارونها.................بوی بهار میدادشعرت