جمعه ۲ آذر
پاشنه ی آشیل شعری از رامین جهانگیرزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۵۱۳۳۸
بازدید : ۳۳۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر رامین جهانگیرزاده
آخرین اشعار ناب رامین جهانگیرزاده
|
پاشنه ی آشیل
هنوز در کرانه ی تو
کرگدنها با شاخشان
قلقلکم می دهند
این چه اوضاع
نابسامانی ست
که از هر انگشتانت
به جای اینکه هزاران هنر ببارد
هزاران مورچه می ریزد.
سویم را دریاب!
من در نشانگاه توایستاده ام
شلیک ناجوانمردانه ی گاوهای وحشی
با آن چشمان سیاهت به سویم
کار خوبی نبود.
دهانت را باز نکن!
تحمل آتش سنگین این توپخانه را ندارم.
این همه زخم
این همه خون دل می خورم
بس نیست؟!!
خدا شاهد است
که به سازمان ملل هم نامه نوشته ام
آنها عاجز مانده اند
این همه مردن بس نیست
نکند در فکر شکستن رکورد
جنگهای جهانی هستی؟!!
عزیزم نه تنها من
ضعیفترین موجود این کره ی خاکی
بلکه کل کهکشانهای هستم
همه جایم آسیب پذیر است
چرا اینقدر دنبال
پاشنه ی آشیل من هستی؟!! .
#رامین_جهانگیرزاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.