باب المراد
اي همه زندگيم،به فداي ساقي نينوا
نذر توشد جوانيم ، اي علمدار و شه با وفا
شد همه ي حاجت ما ، يه سفر زيارت كربلا
اي حرمت قبله ي حاجات ما ابالفضل (2)
ذكرحسين تو مناجات ما ابالفضل (2)
*************
اي به فداي ساقي كربلا و اهل بيت ولا
دست مرا ز راه لطف ، نكن اي سيد و مولا رها
به ياد تو ناله كنيم ، به همان لحظه ادرك اخا
ساقي لشكر و سپهدار توئي ابالفضل (2)
پناه بچه ها ، علمدار توئي ابالفضل (2)
*************
بر لب آب آمده ايي ، شده ذكرت عطش كودكان
درغم تو گريه كنيم ، روشناي چشم سينه زنان
به ياد زينب صبور ، شده ايم ما همه مويه كنان
هركه شده به درد و غم گرفتار ابالفضل (2)
بگويد او يكصد و سي و سه بار ابالفضل (2)
**************
بر سر نعش تو ببين ، كه بپا اين همه غوغا شده
گفته عدوي تو به كين ، كه حسين يكه و تنها شده
بعد تو اي برادرم ، كمر لشگر من تا شده
ماه شهيدان همه عالمين ابالفضل (2)
اكشف و يا كاشف كرب الحسين ابالفضل (2)