جمعه ۲ آذر
اعجاز هست شعری از حسين ماني
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۲:۵۴ شماره ثبت ۵۱۲۴۵
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حسين ماني
|
آيه آوردن براي خاتم ار اعجاز هست
بوسه بر آن لعل چون عناب هم اعجاز هست
سرخي لبهاش را چشمم به چشم خويش ديد
آن زمان در دل ندا آمد كه اين اعجاز هست
نازنينا، گر سپاه خيل مژگان را نگويم معجزه
چشم را با اين لطافت ساختن اعجاز هست
چشم مستت كز دلم آشوب را وا ميكند
چون چنين چشمك پراني ميكند اعجاز هست
بوي خوش را نافه و مشك ختن معني كنند
بوي آن زلف پريشان چون شبش اعجاز هست
چون خدا با اين شمايل روي تو مي آفريد
بارك الله گفت و خود ميگفت اين اعجاز هست
گلرخي كو را ز وصف خوبيش اندازه نيست
در بيان آوردنش در يك غزل اعجاز هست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فقط ای کاش گزنیه ی درخواست نقد را انتخاب می کردید