جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهارک (دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب بهارک (دختر پاییز)
|
باران های دلتنگی
گونه های ترم
برگ ریزان خاطر هایت
ترا
درمن تکرار می کنند
|
نقدها و نظرات
|
شما را سپاس مهربانوی نازینم سپاس از اینکه لطف کردید و سروده های این حقیر مهمان بودید قدردان نگاه زیبایتان هستم ................ ...... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.