جمعه ۲ آذر
کوچه باغ پاییز شعری از بهارک (دختر پاییز)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۵۱ شماره ثبت ۵۱۱۴۵
بازدید : ۱۷۱۸ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر بهارک (دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب بهارک (دختر پاییز)
|
دخترک
شعرهایش را
در کوچه باغ پاییز جا گذاشت
تنها
در خیابان های شهر
گم شد
باران که بارید
تنهایی اش دو چندان شد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.