يکشنبه ۴ آذر
ناله ی غریب شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۹:۴۱ شماره ثبت ۵۱۱۰۴
بازدید : ۵۴۰ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تشخیص ، نباشد ،چه سفیدی چه سیاهی
مقصد که نداری تو رها از همه راهی
خواندی و ندیدی اثراز مصحف موهوم
نقشی و نداری خبر از دفتر واهی
فریاد چه بیگاه برآن گوش که خاموش
ازنای نفس مرده کجا سر زند آهی
حس نیست به جمعیت اگر ناله غریب است
کی دست کمک می رسد از نفس تباهی
گفتی همه از ما ست ،چه جرمی چه خطایی ؟
چشمی شده مسحور به نقشی و نگاهی
هر جا که مراقب ز خطر بی خبر افتاد
کانون خبر می شود از تیغ ، سپاهی
آ تش به پرکاه زند ساده چه داند
کوهی بشود شعله وراز پر تو کاهی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.