دوشنبه ۵ آذر
قطار آخر شعری از نغمه ششگل(نغمه شین)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۵۰۹۶۹
بازدید : ۳۱۶ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر نغمه ششگل(نغمه شین)
آخرین اشعار ناب نغمه ششگل(نغمه شین)
|
نغمه ششگل( نغمه شین ).................قطار آخر
نفرین بر حدیث تلخ تکرار و عادت
که چه ماهرانه
مرا در اسارت روزمرگی ها و تکرار ها از خودم دور کرد
ای دل شوره ی فرداهای نیامده
ای گذشته های آشوب زده
برای تک بیتی هایی که نسرودم
برای هر لحظه ای که عاشقی نکردم
برای هر دانه انگوری که مستم نکرد
برای هر لبخندم،که دل هیچ عابری را نلرزاند
مرا به این ثانیه ها واگذار کنید،
بگذارید این قطار آخر را از دست ندهم
این بلیط آخر است
صدای سوت می آید.............!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست