سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    برای مادر

    شعری از

    دکترمحمدحسین احمدی

    از دفتر رسامه نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۵۰۸۷۷
      بازدید : ۵۹۰   |    نظرات : ۲۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر دکترمحمدحسین احمدی
    آخرین اشعار ناب دکترمحمدحسین احمدی

    *برای مادر*

    اگر خاموش میجوشی
    اگر آسیمه سر
    از شوکران عشق مینوشی
    اگر چون روزگاران اساطیری
    ردای فخر میپوشی
    میان سطرهای ناتمام دفترم
    لبریز فریادی
    و با حس قناریگونه ای
    از عشق میخوانی
    چه بغض بیصدایی
    زیر  شهرآشوب چشمانت
    نهان داری!
     
    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    م.ح.احمدی
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۲۳:۴۶
    سلام به شعرناب خوش امدید گرانقدر مقدمتان گلباران خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۲
    خوش آمدید خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۵۴
    خندانک خندانک خندانک به جمع ماخوش امدید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    زیبا قلم زدید
    احسنت خندانک خندانک خندانک
    منوچهر مجاهدنیا
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۴:۳۱
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک به شعرناب خوش آمدید.
     موسی عباسی مقدم
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۵:۳۶
    درود بزرگوار زیبا بود به شعر ناب خوش آمدی خندانک خندانک خندانک
    سمانه هروی
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۵۶
    خندانک خندانک
    توحید ایرانی نژاد
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۱
    خندانک خندانک
    آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
    شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۱۱
    چه بغض بیصدایی
    زیر شهرآشوب چشمانت
    نهان داری!...................خوش آمدید به محفل ناب بزرگوار خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0