ای باغیان راست و چپی سبز و سرخ و زرد
ای دیده ملت ازهمه تان مرگ و رنج و درد
سبز نام خود ز ایدهء اخـــــوان مصر داشت
شورش نمود و دانهء تشکیک وفتنه کاشت
سرخ سالها به شوروی از دین گذشته بود
باخــــون سرخ ملــــت مـا خط نوشته بود
زرد دگر که شعله ز چین وام کرده بود
دزد چراغ بدست بود این دام کرده بود
هر سه بنام دین و ترقــی و فکــــــر نو
شورش نموده درس دگر داده ذکـــر نو
اینان که قرنی عـــــامل آشوب بوده اند
گاه آن یکی زاین یکی مغلوب بوده اند
همچون متاع دست بدست کرده این وطن
درآتــش بغاوت شان سوخت ایــــن چمن
ای باغیان راست و چپی آرمان گرای
چـــون شد که دور هم بنشستید در سرای
ای باغیان راست و چپی حال بی حساب
چون گرگ و میش با هم و یکجا خورید آب
ای باغیان راست و چپی آرمان شریک
او ملـــحد شرابی و تو با خـدا چریک
مقصود جمله چوکی و قصر وزارت است
راست وچپ سیاست تان هم شرارت است
ملت وسیله بود و هدف قدرت و مقام
دین و جهاد دام و دگر کار ها بنام
امروز زیر سایهء ناتو جهاد نیست ؟
دالر معاش میرسد آرام توان زیست ؟
جنگ بر علیه دالر و ناتوچو دهشت است
هر شورش و مقاومتی عین وحشت است؟
آری جهاد باشد چو اخوان کند جهاد
گر بر علیه قـــوم مسلمان کند جهاد
هرگز علیه متحد شان جهاد نیست
در اتحاد حربی کافر توان چو زیست
با دشمنان ناتو جهاد میتوان نمود
برقدرت مجاهد واخوان توان فزود
هرکس که بر علیه چنین اتحاد شد
بر او روا ز ناتو واخوان جـهاد شد
2013/11/19 05:27:06 ب.ظ
سروده بسیار زیبا و موثر
مبین مشلات جامعه
دستمریزاد