جمعه ۲ آذر
جوانی(ویرایش شد) شعری از رویا باقرزاده
از دفتر شاهد نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۵۰۳۳۲
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب رویا باقرزاده
|
قلب من پیر است ای مردم ندانیدم جوان
با حساب سالها دیگر نخوانیدم جوان
بس که از بام عروجش بر زمین افتاده ام
من عطای این جوانی بر لقایش داده ام
گر جوانی باز هم اینگونه با من تا کند
کاش لطفی کرده بر من٬ قصد رفتن را کند
چون کنم همواره از کف رفته ها را جست و جو
بازگشت کودکی ها را نمایم آرزو
خنده های بی سر و ته گریه های پر صدا
عذر های بی ندامت حرف های نا به جا
خاله بازی کنج کوچه٬ کفش های تا به تا
ای زمان بهر خدا برگرد بر آن روزها
باتشکر از تمامی اساتیدی که حقیر را در شناخت نقاط ضعف شعرم راهنمایی کردند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست
عیدتان مبارک