جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرجان تاج دینی( دریایی)
آخرین اشعار ناب مرجان تاج دینی( دریایی)
|
ایکاش دل هم پاکنی داشت
تا پاک می کردم
این چند صفحه دلداگی را
نمیدانم عشق بود یاهوس
نمیدانم نیاز بودیا که خواستن
هرچه بود گذشت
نیامده یار به این دیار گذشت
زمان به انتها رسید او نیامد
نمیدانم چه شد
که دل رفت به سویش
ولی دانم اشتباه بودپرکشیدن دلم به سویش
دلم را امرکردم
که برگردد به آشیانه
هرچند که باشد خسته
ازاین پر کشیدن بی بهانه
داستان ما هم این چنین آمد به پایان
نمیدانم چه شد
دانم که هیچ نخواهد شد
پ ن
حرف دل خیلی از جوانانی که درابتدای جوانی وشادابی دل پژمرده وسرخورده شدن و
اما چرا؟؟
مرجان تاج دینی(دریایی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبانوی بزرگوار سپاسگزار حضورتان هستم نگاهتان زیباست مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.