شنبه ۳ آذر
گریزان شعری از رضا زحمتی (منطق)
از دفتر گلواژه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ۰۲:۲۳ شماره ثبت ۵۰۱۰۲
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر رضا زحمتی (منطق)
آخرین اشعار ناب رضا زحمتی (منطق)
|
چند گفتم نازنین ترکم نکن،کردی ولی
گفته بودم جان کنم قربان جانانم ولی
من چو مرغ عشق دردام توافتادم,چه سود
چون رقیب آمد مرادر زیر پا کردی ولی
گفته بودی با من مجنون تو لیلایی کنی
همچویوسف با منش کردی زلیخایی ولی
گه مرا بادست غیب پیکی فرستی باتوام
چون توراپیداکنم ازمن گریزانی ولی
نیش خنجر در دلم کردی چو رفتی جان من
درد دارد این دلم اما هوا دارم ولی
رفته ای ازدست من اماغمی درکنج دل
می سراید عشق منطق رابه رسوایی ولی...
(منطق)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.