يکشنبه ۴ آذر
منجی شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ۱۶:۰۲ شماره ثبت ۵۰۰۱۲
بازدید : ۵۰۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
پیش از تو قلب من ، نه فقط سرد و مرده بود ،
با حرف مردم از پی هم ، تیر خورده بود
بختم بلند بود و درخشان ، ... که آمدی !
خوب آمدی ! وگرنه جهان ، جان سپرده بود
دل ، تنگ بود و خسته ، امیدی به خود نداشت
از بس که روزهای عبث را شمرده بود
با هر قدم ، که آمدی از دور ، سرنوشت
پس داد ، هرچه را که از این خانه ، برده بود
از شوق خنده های تو ، خونابه گریه کرد
چشمی که خون و خاطره در خود ، فشرده بود
پایان ماجرای مرا داشت می نوشت !
دنیا ، به معجزات تو ، گوشش نخورده بود !
محسن نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از بس که روزهای عبث را شمرده بود
قلم خوبی دارید
احسنت