جمعه ۲ آذر
خود شعری از کاظم وظیفه شناس
از دفتر بداهه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ۱۸:۲۱ شماره ثبت ۴۹۹۵۷
بازدید : ۷۰۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر کاظم وظیفه شناس
آخرین اشعار ناب کاظم وظیفه شناس
|
یکم با خودت فکر کن!!!
با خودت قدم بزن!!!
به خودت بیا!!!
بی خود نگوو!!!
نمیدونم این خود کیه که همه بهش اعتماد دارن و تا مشکلی پیش میاد میگیم باید بیشتر با خودم فکر میکردم!
هرکی هست معلومه قابل اعتماده
میشه باهاش قدم زد
مشورت کرد
نتیجه گرفت
حتی درد دل کرد
بعضی جاها که زیر بار نمیریم یکم سرزنشش میکنیمو میگیم،، به خودم گفتمااااا
یا مثلا یکی که حرف بی حساب میزنه میگیم بی خود نگووو!!
فقط میدونم همیشه هست و نیست
ولی مطمئنم ارزشه رفاقت داره انگار همچیو میدونه!!!
میخام فقط با خودم تصمیم بگیرم
با خودم قدم بزنم
با خودم حرف بزنم
با خودم درد دل کنم
با خودم نتیجه بگیرم
با خودم مشورت کنم
هرچه باداا بادااا
میخوام به خودم بیام
به قول شاعر
شاید خودآیی بودن بهتر از خدایی بودنه
کاظم وظیفه شناس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.