سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        نه کرسی ِ اسفند حال ....

        شعری از

        طاهره حسین زاده (کوهواره)

        از دفتر آیینه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۴۹۹۰۸
          بازدید : ۱۴۷۱   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
        آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)

        آبی ...  رُخ ِ نیلوفران ...  از رفتن ات ... مولای جان
        قلبِ نقی ... کوهِ هُدا ...  غوغای  سُرخ اتشفشان
         
        برگوی  آیا  بوتمام !  رَسته امام از تنگنا ؟
        از ظلم ِ هر  کاسه سیه  آسوده شد روح ِ جوان ؟
         
        واگوی ... قلبم پاره شد چونان دل ِ نیل ِ کبود
        شعری بگو ... شرحه ورق ... از فرِّ ِ جودَش ازبَران
         
        گشته  گلوسَر  غصّه ای ... بر دیدگان ِ حق طلوع
        ای وای از قلبِ رضا ... (ابنُ الرضا کو ) خیزران ؟
         
        کو  نوگل ِ باغ ِ کرَم ؟ ... کو آن بقای هر عدم
        اخگر روان از رودِ شب ... تا بر فلق شعله کشان
         
        بوجعفر ِ  نفحه مقام ... دُرج ِ علوم ِ عرش امام
        از جبر ِ عبّاسی  ببین خونین جگر گشت اختران
         
        بستیز ِ آب و نار شد ... بر چشم و دل زرّین زره
        دیگر نجنگ  الفَضل ِ  فصل ....ای دختر ِ صد شوکران
         
        آه از مدینه سوی تو ... بغدادِ آشوب و فغان !
        صدکاروان  اندوه شد  جور از جرس ها آوَران
         
        نه کُرسی ِ اسفند حال ... اندر فلک  گردان ِ  زخم
        تاریخ ناخن برکشید بر روی ِ   محنت  دربَران
        ۱۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0