دوشنبه ۲۸ آبان
کوچهی تو شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۴۹۶۴۸
بازدید : ۹۶۰ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
راهیبهغیرازکوچهاتدر سَرندارم
عشـــقِ کَسی را غیرِ تو ٬ باور ندارم
شدفکر وذکـرممهربانیهایتایگل
جز از تـــو گفتن مطلبِ دیگـر ندارم
لبخندِزیبـایِ تو هر جا پیشِ چشمم
زانلحظههایخوشدَمیبهترندارم
گــــرمایِ دستـــانت ٬ بُوَد آرام بخشم
مـن ٬ لایـقِ انگشـتت انگشتــــر ندارم
زدچشمِحامی رابپوشانرویِماهت
آخــر دگـــــــر چشــــمِ تمـــــــاشاگر ندارم
شد کلبهیِ تاریکِ من٬قصــری مجلّل
جز با حضـورت برسَرم افسر ندارم
مجنون و حیرانمزِعشقتایگُلِ من
غیر از تو من لیـلایِ افسونگر ندارم
گـر یــادِ تو ٬ در شعـــر های من نباشد
حــــــــــرفی بـــــرایِ اول و آخــــــر ندارم
بی تـو که برتر از عقیـق و لاجوردی
در پیـــشِ احجــــارِ کـــریمه ٬ زَر ندارم
فرهادوش هر کـــوه را دیدم ٬ بُریدم
چون ســویِتو شیرینِمن٬معبرندارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست