يکشنبه ۴ آذر
تبعيض شعری از رضا محبی راد
از دفتر شايد براي تو... نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۴۹۴۵
بازدید : ۱۲۲۳ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب رضا محبی راد
|
اين یک تبعيض است !
دسته گلي که به آب داده ام ...
گرفته ايد و به عيادتش
مي دويد
سكته اي خفيف زده است !
اما... آه
در ايست قلب من هيچكس نماند !
صورت نحيفم
زير بار غم شكست
كسي ندید
خدا نكند
ذره اي از وزن او كم شود
تنم از چوب اعتراضتان مي لرزد
قافيه باخته ام
روزم را سياه ...
تا رويش را سپيد کنم
كاش ...
شعر بودم
نه شاعر
آه ... مردم
اين واژه ها تنها سكوتيست
كه در چشم شما فرياد مي زنم
در سرخي شعر
زردي شاعر را دريابيد !
تقدیم به روح بزرگ حسین پناهی
رضا محبي راد (مجنون)
۱۳/۶/۹۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.