جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
درود
🙏🌷🙏🌺🙏🌸🙏💐
😔خواب ديدم از آسمان يك شب
مثلِ باران ستاره مي بارد
پيشِ من هستي و نگاهِ تو
از غمِ كهنه اي خبر دارد
❤️در خيابانِ ساكتِ قلبت
پر نمي زد پرنده اي حتّي
نم نمك مثلِ سايه اي مبهم
از برَم رفتي و شدم تنها
😳ناگهان خوابِ من پريشان شد
مثلِ موهاي تو به پنجه ي باد
خواستم تا تو را صدا بزنم
خشك شد در گلوي من فرياد
👨❤️👨كاش مي شد قرار بگذاريم
بارِ ديگر كنارِ هم باشيم
مثلِ آن روزهاي اوّلمان
بي قرار و قرارِ هم باشيم
🤒مطمئنّاً زبانِ الكنِ من
باز وقتِ سلام مي گيرد
مي شوم مثلِ آن مريضي كه
وقتِ گرما، زكام مي گيرد
🍂توي باغي اسيرِ پاييزم
تازگي ها كه خواب مي بينم
تا دمِ صبح، در اين باغ
ميوه ي اضطراب مي چينم
💝دوست دارم دوباره با يادت
عشق بازي كنم شبي ديگر
تا سحرگاه «توی آغوشت»
باز در آتشِ تبي ديگر
#محمدعلي_سليماني_مقدم
😍😍😍🍀🌹☘
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.