جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
۱-
عشق شقاوت لب هائی ست
که دوست دارند ببوسند ـــ
و بر خود می لرزند!
مبادا خنجرشان کار ساز نباشد!
۲-
عجب مستی دارد
شراب لبانت ــــ
تا سحر؛
لب ازلبم بر نمیدارد.
۳-
تو باشی ــ
خلخال شعر را
به پای احساس می بندم
تا صدایش شهر را
از هیاهو
به لبه ی رود
نگاهت
برساند.
پ.ن
نوشتم عشق اتفاق ساده ایست دیدم قبلا نوشته اند!! فهمیدم ،چنین ساده هم نیست!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خلخال شعر را
به پای احساس می بندم
تا صدایش شهر را
از هیاهو
به لبه ی رود
نگاهت
برساند................... زیبااااااااااااااست درودتان استادگرامی