دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
پسته یه دامغان میخوام
**
پسته یه دامغان میخوام
پسته یه خندان میخوام
دختر خندان میخوام
دختر دامغان میخوام
**
عروس ایران میخوام
عروس دامغان میخوام
زیباترین دخترو
از شهر دامغان میخوام
**
نو گل خندان میخوام
غنچه خندان میخوام
زیبا ترین خنده رو
از شهر دامغان میخوام
**
آهوی یه گریزان میخوام
دو چشم شادان میخوام
آهوی یه زیبا خودم
از دشت دامغان میخوام
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: پسته یه دامغان میخوام
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
تقدیم به دوست عزیز جناب ابو مجتبی دامغانی و همه اهالی خوب دامغان
توضیحات: سرایش95/5/19- بداهه- تقدیمی- ویرایش اول95/5/20
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.